Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Ny blogg! =)

Av Elin Bornecrantz - 27 september 2012 14:59

hej!

nu har jag äntligen skaffat en blogg ! ;)

denna blogg kommer handla om mitt liv, hästar, ridning, klädstilar, å hårtips.

eftersom jag älskar hästar, å håller på med hästar så mycket de bara går, så kommer de komma rätt mycket om ridning.

men om allt annat också! :)

följ gärna min blogg !

första gången jag har en blogg som jag ska vara seriös med, men de kommer säkert att gå bra !

kom gärna med tips !

kommer göra upp till tre inlägg per dag, men kan komma mer, å mycket bilder ! ;)

skriver ett till inlägg sen! :)

ha de gött hej! :)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Bornecrantz - 27 september 2012 17:03

hej hej! =) jag kommer inte kunna blogga förrens på söndag sen, därför skriver jag ett inlägg om helgen nu istället ! =) de börjar med att jag ska till kappahl en sveng nu, sen åker jag till Therese, för jag ska hjälpa henne med att färga håret, ...

Presentation

hej!:)
jag heter Elin Bornecrantz, jag gillar ridning, och håller på med hästar så mycket som möjligt, min blogg kommer handla om mitt liv, klädstilar, hästar, hårtips, och sminktips.
de vore roligt om ni följde denna blogg! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards